Общинска избирателна комисия Стралджа
РЕШЕНИЕ
№ 7-МИ
Стралджа, 05.09.2019
ОТНОСНО: Определяне на срок за подаване на документи за регистрация на партии, коалиции, местни коалиции и инициативни комитети в Общинска избирателна комисия в община Стралджа, област Ямбол за участие в изборите за общински съветници и за кметове на 27 октомври 2019 г.
На основание чл. 87, ал. 1, т. 12 и 13, чл. 127, ал. 3 и 4, във връзка с § 2 от ДР на ИК, чл. 147 - 150, чл. 151 - 155 от Изборния кодекс и т. VIII, подточка 3 от Решение № 936-МИ/02.09.2019 г. на ЦИК и т. IV, подточка 3 от Решение № 937-МИ/02.09.2019 г. на ЦИК, Общинска избирателна комисия в община Стралджа, област Ямбол
РЕШИ:
Началният срок за подаване на документи за регистрация на партии, коалиции, местни коалиции и инициативни комитети в Общинска избирателна комисия в община Стралджа, област Ямбол за участие в изборите за общински съветници и за кметове на 27 октомври 2019 г., е 05 септември 2019 г.
Крайният срок за подаване на документи за регистрация е 16 септември 2019 г., 17:00ч.
Документи се приемат всеки календарен ден от 9:00 до 17:00 часа.
Когато при проверка на представените документи се установят непълноти или несъответствия, ОИК дава незабавно указания за отстраняването им в срок до три дни от съобщаването, но не по-късно от крайния срок за регистрация – 17:00 ч. на 16 септември 2019 г.
Решението на ОИК подлежи на оспорване пред ЦИК по реда на чл. 88 от ИК
Председател: Красимир Желев
Секретар: Гергана Кавалджиева
Председател: Красимир Митев Желев
Секретар: Гергана Антонова Кавалджиева
* Публикувано на 05.09.2019 в 17:52 часа
Пон | Вт | Ср | Чет | Пет | Съб | Нед |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
относно: Обявяване за избран общински съветник от кандидатската листа Коалиция „БСП за България“
относно: Заличаване на избран общински съветник от кандидатската листа на Коалиция „БСП за България“
относно: ИЗБИРАНЕ НА КМЕТ НА КМЕТСТВО С.ЛОЗЕНЕЦ